Publicat pe

Geografia mintii

Profesurul meu de geografie din liceu avea o tehnica speciala in a ne face sa invatam. Dupa ce ne dadea lectia, in ora urmatoare ieseam la harta. Nu stiu daca in ziua de azi se mai poarta asa ceva. Cert este ca dansul ne punea sa stam cu spatele la harta si sa indicam cu aproximatie locul unde se afla pe harta cutare tara sau cutare zona.

Era un fascinant exercitiu al mintii avand in vedere ca erai obligat sa-ti faci o imagine cat mai detaliata a hartii lumii pentru a nimeri cu indicatorul, cu spatele la harta fiind, cine stie ce regiune pierduta in imensitatea globului pamantesc reprezentat plan.

cazare hotel

De ce mi-am adus aminte de acest amanunt din tineretile mele?

Epifanie se numeste si mi-o doresc concretizata. Vreau sa se gaseasca cineva care sa sincronizeze o harta geografica cu o harta a locatiilor turistice. Adica pe harta aceea sa se afle toate hotelurile si pensiunile existente pe pamant. Asta este prima conditie. Dupa realizarea acestei sincronizari visez la o excursie. Mai concret sa inchid ochii si sa pun mana pe harta. Asta inseamna ca am stabilit locatia. Degetul meu a nimerit azi pe Brasov. Daca aodata am stabilit target-ul sa inchid din nou ochii si sa pun mana pe cazare pensiune Brasov, cazare hotel Brasov. Am gasit si locul in care sa poposesc. Ideal asa sa mergi cu ochii inchisi in locuri diferite.

Si ca sa dau o savoare mai ampla incursiunii mele deosebite la fiecare zi din concediul meu sa schimb locatia de cazare prin acelasi sistem. Indiferent ca nimeresc cazare pensiune Brasov sau cazare hotel Brasov sa ma bucur de ineditul situatiei indiferent de conditiile oferite. In fond si la urma urmei este alegerea mea si nu am de ce sa ma plang.

In asteptarea unei astfel de sincronizari ma gandesc cat de incitant si interesant este sa pleci in necunoscut cu ochii inchisi si sa te rezumi la ospitalitatea oamnilor din diversele regiuni ale lumii.

Pana la urma urmei profesorul meu de geografie a fost inspirat incercand sa ne faca sa putem sa ne imagina mental o harta imensa.

Va doresc sa va bucurati cu ochii inchisi de epifania mea!!!!

 

Un răspuns la „Geografia mintii

  1. Un hotel are nevoie de o adevarata intretinere pentru a fi de succes.
    Firma de curatenie oferim servicii de: curatenie dupa constructor, curatenie generala, curatenie de intretinere, curatare geamuri, curatare mocheta, covoare.

Lasă un răspuns

